Kodėl aš palaikau Lenkijos prezidentą arba apibendrintai apie LGBT

Keletą straipsnių apie neseniai rinkimų kampanijos metu išsakytą Lenkijos prezidento A. Dudos poziciją dėl LGBT galima rasti čia:

Respublika: ES komisarė kritikuoja homofobišką retoriką Lenkijos rinkimų kovoje

Euronews: LGBT campaigners denounce President Duda’s comments on “communism“

BBC news: Polish election: Andrzej Duda says LGBT ‘ideology’ worse than communism

Aš išdėstysiu tą patį ir dar plačiau savo žodžiais. Pagalvojau, kad šios svetainės puslapiuose „Kas susiję“ bei „Kas įtakojo“ išdėstytą medžiagą apie LGBT vertėtų plačiau ir aiškiau apibendrinti. Taip bus aiškiau „link ko lenkiu“, o jei norėsite – detaliau, pagrįsčiau, su analizėmis ir išsamesniais paaiškinimais apie tai galėsite (jei sugebėsite) paskaityti bei pamatyti nurodytuose puslapiuose pateiktuose straipsniuose, knygose, filmukuose ir kitoje medžiagoje.

Pirma. Savaime aišku, kad absoliuti LGBT palaikančių žmonių dauguma – paprastieji idealistai, tikintys, kad taip palaiko kovą už žmonių teises, bet daugiausiai yra tokių, kuriems tai atrodo nelabai ar visiškai nesvarbu. Oficialioji žiniasklaida įperša, kad tai nieko tokio, tiesiog reikia leisti žmonėms mylėti vienas kitą ir nesislapstyti, nebijoti, kad kažkas prisikabins. Be to, atrodytų – jie mažuma, o gyvenime yra daug svarbesnių problemų, pvz., kaip apmokėti sąskaitas ar kur vykti atostogauti, o čia dar ir vėl pranešė, kad kažkas eilinį sykį apsivogė valdžioje… Tačiau LGBT yra politinis ir ideologinis judėjimas, toli gražu ne vien apie gėjus ir lesbietes, bet ir apie visus likusius, taip pat ir mus kiekvieną asmeniškai, todėl, prieš suformuojant savo reakciją į jį, vertėtų bent pasidomėti, ką jis siūlo.

Antra – tai yra tokio marksizmo filosofo Markuzės „projektas“, pradėtas JAV. Ne tai, kad jis viską sukūrė, parūpino finansavimą, išmokė veikti ir prižiūrėjo, ne. Tiesiog jo idėjos papuolė į palankią terpę ir pasklido. Idėjų esmė – darbininkų klasė nebeturi potencialo sukelti socialistinę revoliuciją, todėl tai turi padaryti naujieji revoliucionieriai – represuotosios visuomenės mažumos. Tokių jis numatė bent 4 – lytiškai „netradiciniai“, juodaodžiai, moterys ir psichiniai ligoniai. Pastarųjų grupės kaip grupės aktyvaus dalyvavimo šiame projekte, tiesą sakant, aš nepastebėjau, tik šiek tiek. Visos kitos jau buvo patyrusios ne tik nemažai pažeminimų ir priespaudos, bet ir turėjo sėkmingiau ar prasčiau veikiančius vienokius ar kitokius kovos prieš tai būdus ir organizacijas. Sumoje gavosi ne toks jau ir menkas kontingentas. Na, galima būtų priskaičiuoti žymiau daugiau tokių kažkuomet represuotų ar teberepresuojamų grupių. Turbūt būtų lengviau suskaičiuoti nerepresuotuosius. Kodėl būtent šitos? Nes idealiai tinka pagrindiniam tikslui – naujos žmonių veislės sukūrimui, kuri nebeturėtų „smulkiaburžuazinių“ prisirišimų prie tradicinės kultūros, paremtos savo lytimi, šeima, tauta ir religija. Tokiu būdu taptumėme elastinga ir lengvai valdoma biomase – darbo jėga, kokios iki galo taip ir nepavyko sukurti Leninui bei panašiems. Tai sutapo ir su stambiojo kapitalo interesais. Beje, tai paaiškina dar ir tai, kad šiais laikais pačių darbininkų, kaip tokios grupės, interesai yra vis mažiau beatstovaujami. Nežinau ar Markuzė siekė ir šito bei tai buvo numatęs. Bet kad LGBT kyla iš tam tikros marksizmo atmainos – faktas. Aš spėju, kad tokiems markuzėms labiausiai imponuoja tai, kad bolševikai visuomet turi savo revoliucijos vadą, kuris būna garbinamas kaip Dievas. Gi mums už nesipriešinimą LGBT ir jos ideologijai tektų mokėti nelaimingais dvasiškai ir psichiškai suluošintais gyvenimais naujojo komunizmo utopijoje, apie ką ir rašau savo knygoje.

Trečia. Iš to, ką išvardinau ir šiaip apsidairius, aišku, kad LGBT, #MeToo, antrosios ir trečiosios bangos feminisčių, „antisisteminių antirasistų“, juodojo rasizmo judėjimai bei judėjimai už abortus ir eutanaziją yra susiję, taip pat tai susiję su propaguojamu požiūriu, kad tėvai vaikų auginime turėtų būti labiau kontroliuojami valstybės. Kaip kad bolševikinė revoliucija siekė tapti pasauline, taip ir ši yra susijusi su globalistiniu požiūriu į pasaulio ateitį, tas ypač paranku didžiulėms tarptautinėms korporacijoms, jau ir šiais laikais turinčioms didžiausią galią ir valdžią pasaulyje. Paprastai tokių žmonių nuostatos dėl savo valstybės valdymo svyruoja nuo „patriotizmas – gerai, bet tik ne nacionalizmas“ iki „patriotizmas – laisvės priešas“. Savo svetainėje dar daug pasakosiu apie tai, nes apie tai yra knyga, tačiau pagrindinė mintis – visa ši filosofija ir kultūra yra nukreipta į mirtį ir savižudybę. Todėl yra netoleruotina, kad ir kaip jie tos tolerancijos prašytų ar reikalautų.

Ir ketvirta. Dauguma tų lytiškai „netradicinių“ paprastai yra kenčiantys žmonės, nes turi gilių psichologinių ir dvasinių problemų. Žinau ne vien iš svetainėje ar kitur pateiktos medžiagos, bet ir iš kitų žmonių bei asmeninės patirties. Daugelį metų gėjus buvo vienas iš geriausių mano ir mano šeimos draugų. Tebepažįstų daug jų ir lesbiečių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. Taigi, vietoj kad savo problemas spręsti jas ir nagrinėjant, LGBT juos moko spręsti jas kaltinant jomis kitus, o taip jų neišspręsi. Taip kyla tik dar daugiau problemų ir dar daugiau kaltinimų ir atsiranda „užburtas ratas“. Nemažai mano pažįstamų „netradicinių“ nepritaria LGBT, o jei ir pritaria – patys tame nedalyvauja. Pabaigai – dar keli tokių nepritariančiųjų straipsniai, kuriuos pamiršau įdėti 2020-05-15 bloge skyrelyje „Kas susiję“:

Laisvos visuomenės institutas: Aš ‒ gėjus ir prieštarauju homoseksualų santuokoms

Laisvos visuomenės institutas: Kas yra šeima? Dolče ir Gabana prieš Eltoną Džoną

Visą medžiagą rasite nurodytuose svetainės skyriuose ir pačioje knygoje.

Kiek paredaguotas šis straipsnis dar publikuotas portale Pro Patria:

Pro Patria: Homofobiški Lenkijos prezidento rinkimai

Jei kas tingi nagrinėti mano minėtą pateiktą medžiagą (ar yra per sunku dėl anglų ar rusų kalbos) beveik viską puikiai susistemintai ir išaiškintai rasite šiame 53 min. Vytauto Sinicos interviu:

Popiežius už LGBT šeimas? Vytautas Sinica Neredaguota

Popiežiaus nuomonė. Katalikų bažnyčios pozicija. Šeimos ir santuokos statusas. LGBT teisių istorija JAV, nuo ligos iki lygiateisiškumo ir valstybės paramos. Teisinė situacija Lietuvoje. Video:
  1. Popiežius už LGBT šeimas? Vytautas Sinica
  2. Politinės tironijos trauka. Bernaras Ivanovas
  3. Valdančioji dauguma ar santykiai iš išskaičiavimo? Vladimiras Laučius
  4. Politinis instrumentas arba apie šaunųjį suvirintoją. Darius Kuolys
  5. Keturiese* prieš kairės rinkėją? Gintautas Paluckas

Tomas Senūta

2020-06-16

%d bloggers like this: